مدیریت محتوای ابری

مجموعه ابزارهایی بصورت پلاگین و متن باز بمنظور مدیریت، آپلود و همگام‌سازی فایل‌ها بصورت سرویس ذخیره‌سازی ابری سمت سرور سازمان می باشد . سامانه مدیریت محتوا از لحاظ عملکردی مشابه Dropbox و Office 365 یا Google Drive است.

 ویژگی های عمده بشرح ذیل می باشد :

رابط کاربری:

دارای یک رابط کاربری ساده و شهودی است که به راحتی قابل پیمایش است. داشبورد آن یک نمای کلی از پیام‌های فوری، قرار ملاقات‌ها، یادآوری‌ها، تیکت پشتیبانی، توییت‌ها و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد. این نرم افزار تضمین می کند که هرگز هیچ اطلاعات مهمی را از دست ندهید. می توانید ویجت ها را به داشبورد اضافه کنید و حتی رنگ پس زمینه را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید.

سامانه مدیریت محتوا از تم های با کنتراست بالا برای اطمینان از خوانایی استفاده می کند. همچنین یک گزینه فونت مناسب برای نارساخوانی و کمک به افرادی که در خواندن مشکل دارند وجود دارد.

همچنین از انواع پلتفرم با Windows، macOS، Linux، iOS و Androidپشتیبانی می کند.

FILES:

یک راه حل اشتراک گذاری و همگام سازی فایل سازمانی می باشد. این نرم افزار کار کارمندان را برای همکاری بر روی فایل ها و اسناد در زمان واقعی آسان می کند: می توانید جستجو، ویرایش، نظر دادن، پیوست یادداشت ها و حتی قفل کردن فایل ها در حین استفاده را با آن تجربه کنید.

TALK:

یک سرویس ارتباطی صوتی/تصویری و چت کاملاً مبتنی بر سلف هاستینگ است. دارای گزینه اشتراک‌گذاری صفحه و وایت برد است که آن را به انتخاب خوبی برای جلسات کاری، وبینارها و ارائه‌ها تبدیل می‌کند. همه تماس‌ها رمزگذاری‌شده هستند و گزارش‌های چت در سرور خودتان ذخیره می‌شوند، بنابراین لازم نیست نگران به خطر افتادن ارتباط خود باشید.

GROUPWARE:

دارای سه جزء اصلی است: Mail ، Calendar و Contacts.