نوتیفیکیشن سنتر؛ ارسال نوتیفیکیشن در سامانه ها

  • قابلیت ثبت سامانه و مدیریت توکنهای اعطا شده به سامانه توسط ادمین
  • امکان مدیریت اعتبار سامانه و مشتری جهت ارسال پیام
  • پشتیبانی از اولویت بندی پیامها جهت ارسال
  • پاسخ گویی و دریافت پیامها با تعداد بالا با استفاده از حداقل منایع سخت افزاری (بیش از 32 هزار پیام در ثانیه)
  • امکان مدیریت ارسال نوتیفیکشن به صورت دسته‌ای یا تکی
  • امکان ایجاد فرایند ارسال پیام در هر سامانه
  • امکان تغییر کانال پیشفرض برای هر فرایند توسط مشتری
  • امکان اعلام نتیجه ارسال هر پیام به سامانه درخواست دهنده
  • پشتیبانی از تمامی کانالهای موجود شامل: پیامک، IVR، ایمیل، پوش نوتیفیکیشن، وب هوک، شبکه‌های اجتماعی و ...
  • امکان ثبت کاربران هر سرمانه و ارسال به سامانه نمایه (پروفایل)
  • امکان دریافت گزارشات ارسال پیام به تفکیک سامانه یا کانال یا مشتری خاص
  • امکان مشاهده وضعیت ارسال پیامها در پنل ادمین، شامل پیام‌های ارسال شده، پیامهای ارسال نشده، پیام های دارای خطای اعتبار و ...
  • امکان تعریف تمپلیت برای کانال ها