نوتیفیکیشن سنتر؛ ارسال نوتیفیکیشن در سامانه ها
- قابلیت ثبت سامانه و مدیریت توکنهای اعطا شده به سامانه توسط ادمین
- امکان مدیریت اعتبار سامانه و مشتری جهت ارسال پیام
- پشتیبانی از اولویت بندی پیامها جهت ارسال
- پاسخ گویی و دریافت پیامها با تعداد بالا با استفاده از حداقل منایع سخت افزاری (بیش از 32 هزار پیام در ثانیه)
- امکان مدیریت ارسال نوتیفیکشن به صورت دستهای یا تکی
- امکان ایجاد فرایند ارسال پیام در هر سامانه
- امکان تغییر کانال پیشفرض برای هر فرایند توسط مشتری
- امکان اعلام نتیجه ارسال هر پیام به سامانه درخواست دهنده
- پشتیبانی از تمامی کانالهای موجود شامل: پیامک، IVR، ایمیل، پوش نوتیفیکیشن، وب هوک، شبکههای اجتماعی و ...
- امکان ثبت کاربران هر سرمانه و ارسال به سامانه نمایه (پروفایل)
- امکان دریافت گزارشات ارسال پیام به تفکیک سامانه یا کانال یا مشتری خاص
- امکان مشاهده وضعیت ارسال پیامها در پنل ادمین، شامل پیامهای ارسال شده، پیامهای ارسال نشده، پیام های دارای خطای اعتبار و ...
- امکان تعریف تمپلیت برای کانال ها