کاراشاب به عنوان یک موتور محرک نوآوری و توسعه، حالا دست به اقدامی جدید و هوشمندانه زده است: همکاری با شرکت‌هایی که محصولی موفق دارند و به دنبال گسترش بازار و ارتقاء خدمات خود هستند. این شرکت‌ها نه تازه‌کار و استارتاپ، بلکه کسب‌وکارهایی با پشتوانه و محصولاتی هستند که در بازار امتحان خود را پس داده‌اند و حالا به دنبال پله‌ای برای اوج بیشترند.

در این مدل همکاری، استودیو کسب و کار کاراشاب نقش سکویی توانمند را ایفا می‌کند که زیرساخت‌های فنی، برند، شبکه‌های گسترده و حتی دارایی‌های غیرفعال شرکت مخابرات ایران در 30 استان کشور را در اختیار این شرکت‌ها قرار می‌دهد. تصور کنید شرکتی با محصولی برجسته ولی با محدودیت در دسترسی به بازارهای گسترده، حالا با تکیه بر نام تجاری و منابع انسانی ارزشمند در سطح وسیعی از جامعه، می‌تواند بازار خود را گسترش دهد و به یک نام شناخته شده‌تر تبدیل شود.

استودیو کسب و کار نه تنها ایده‌پردازی می‌کند، بلکه مسیر را برای این شرکت‌ها هموار می‌سازد. از این پس زیرساخت‌های فنی و اداری، مشتریان، کانال‌های ارتباطی و شبکه توزیع شرکت مخابرات ایران به عنوان بازوی توانمند این شرکت‌ها عمل خواهد کرد و دسترسی به مشتریان جدید را برایشان ممکن می‌سازد. در عوض، مخابرات  نیز سبد خدمات خود را ارتقاء داده و به عنوان یکی از پیشروهای بازار، سهم بیشتری از مشتریان را جذب خواهد نمود.

اینجا هدف روشن است: استراتژی برد-برد، کاراشاب به عنوان حامی و شریک استراتژیک و شرکت‌های همکار به عنوان موتورهای رشد و توسعه خدمات  به سرعت به دستاوردهای جدیدی خواهند رسید که بدون همکاری امکان‌پذیر نخواهد بود. در این مسیر کاراشاب به عنوان یک شرکت 100%زیر مجموعه شرکت مخابرات ایران به منظور ورود به حوزه اقتصاد دیجیتال با همکاری مناطق استانی بدنه اصلی این حرکت بزرگ را تشکیل می‌دهد و زمینه ورود به حوزه اقتصاد دیجیتال را فراهم  و به ثمر می‌رساند.

استودیو کسب‌وکار با بهره‌گیری از رویکردهای چابک، همکاری‌ها را با سرعت و انعطاف پیگیری می‌کند. با استفاده از تحلیل داده‌ها محصولات را بهینه‌سازی می‌کند تا دقیقا مطابق با نیاز بازار عرضه شوند. در این مسیر، کاراشاب و شرکت‌های تحت حمایت، به تجربه‌ای از رشد و موفقیت دست می‌یابند که نه تنها سطح محصولات موجود را ارتقا می‌بخشد، بلکه جایگاه شرکت مخابرات را نیز به عنوان رهبر این همکاری‌ها تقویت می‌کند.

استودیو کسب و کار کاراشاب، با این مدل هوشمندانه، نه تنها بر گسترش بازار متمرکز شده، بلکه به افزایش تاثیرگذاری محصولات موفق و ایجاد تجربیات بهتر برای مشتریان فعلی نیز اهمیت می‌دهد. در این بازی جدید، کاراشاب نه تنها یک ارائه‌دهنده خدمات، بلکه شریک و حامی اصلی توسعه محصولات جدید و موفقیت آنها خواهد بود. این حرکت، کاراشاب و در نهایت مخابرات ایران را در 30 منطقه استانی به بازیگران کلیدی در فضای رقابتی امروز تبدیل می‌کند؛ جایی که همکاری و هم‌افزایی، مسیر اصلی موفقیت خواهد بود.