فضای ابری امن و رایگان

سرویسی برای ذخیره سازی و نگهداری از فایل های مشتریان با فرمت های مختلف است. فضای ابری این امکان را به شما می دهد در هر مکان و با هر دستگاهی (گوشی تلفن همراه ، تبلت ، کامپیوتر ، تلویزیون هوشمند و …) به آسانی به فایل های خود دسترسی پیدا کرده و یا با انتخاب سطح دسترسی آنها را برای دوستان و حتی مشتریان خود به اشتراک بگذارید. ما با استفاده از جدیدترین متد و تکنولوژی روز دنیا محلی امن برای نگهداری فایل های شخصی و یا فایل های مربوط به کسب و کار شما ایجاد خواهیم نمود.

خدمات Collocation

lراه‌اندازی یک مرکز داده (Data Center) حرفه‌ای با تمامی امکانات جهت اتصال با کیفیت به شبکه بین‌المللی اینترنت و یا شبکه ملی اطلاعات (اینترانت) کاری بسیار زمان بر و پر هزینه است که نیازمند نیروهایی کارآزموده و متبحر جهت پیگیری مشکلات احتمالی و انجام امور فنی در این زمینه خواهد بود.
شرکت کاراشاب با ارائه خدمات Collocation در دیتاسنترهای خود با داشتن لینک های اینترنت قدرتمند و اتصال فیبر نوری در این مراکز ، بستر مناسبی را برای شرکت ها ، سازمان ها و اشخاص فراهم خواهد کرد تا سرورهای خود را در مرکزی با امنیت و پایداری بالا نگهداری نمایند.

ویژگی های برتر اشتراک فضای دیتاسنتر Collocation
دسترسی آسان و سریع
امنیت بالا دیتاسنتر
پایداری شبکه اینترنت داخلی
دسترسی فیزیکی به سرورها