خدمات کاراشاب

رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس از کاراشاب دیدن کرد

کاراشاب؛ حامی تولیدکنندگان داخلی محتوا

در دومین روز از نمایشگاه ایران تلکام 2023، مجتبی توانگر، نماینده مردم تهران در مجلس و رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال خانه ملت با حضور در غرفه کاراشاب از نزدیک با تحولات این برند در مسیر توسعه‌ای خود آشنا شد.

توانگر در این بازدید در جریان تازه‌ترین محصولات کاراشاب قرار گرفت و آن را تلاشی قابل ستایش در راستای شعار نمایشگاه امسال ایران تلکام دانست. این نماینده مجلس با اشاره به جایگاه و نقش کاراشاب در توسعه ارتباطات دیجیتال کشور گفت: عصری که در آن زندگی می‌کنیم عصر دیجیتال است و ما در مجلس در قالب کمیته‌ای تحت عنوان کمیته اقتصاد دیجیتال به این حوزه ورود کرده‌ایم چون ناگفته پیداست شهروندان امروز و فردا تا چه حد به این تکنولوژی و دیگر فناوری‌های جدید نیازمند خواهند بود.

در این دیدار که به میزبانی مدیرعامل کاراشاب انجام شد، مهندس علی مهرپویا با اشاره به نقش کاراشاب در تبادل بیشترین حجم ترافیک اینترنتی کشور گفت: به عنوان بزرگترین اپراتور اینترنت خانگی در کشور، بیشترین حمایت را از تولیدکنندگان محتوا در داخل کشور داشته‌ایم و خرسندیم که به کاربران اعلام کنیم همزمان با تحولات مدیریتی این برند، طرح‌ها و برنامه‌های تازه‌ای برای اقتصاد دیجیتال کشور تدارک دیده‌ایم که دامنه‌ای به وسعت کل ایران دارد.
در پایان این دیدار دو طرف بر افزایش همکاری‌های متقابل میان کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس و کاراشاب تاکید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *