نمایشگاه

یزدی‌خواه، نماینده مجلس در بازدید از غرفه کاراشاب

به تمامی سرزمین ایران فکر کنید!

در دومین روز نمایشگاه ایران تلکام، غرفه کاراشاب مملو از بازدیدکنندگانی بود که آمده بودند تا از نزدیک با آخرین دستاوردها و محصولات این برند همراه شوند. سیدعلی یزدیخواه، نماینده مردم تهران در مجلس یکی از چهره‌هایی بود که در این روز از غرفه کاراشاب بازدید کرد و دقایقی را میهمان مهندس علی مهرپویا، مدیرعامل کاراشاب بود. در این دیدار، نماینده مجلس با اشاره به وضعیت ارتباطات و اینترنت در کشور گفت: اصلی‌ترین مسیر خدمت از مسیر خدمت به مردم می‌گذرد و شرکتهای مخابراتی و اینترنتی به عنوان بازوهای این حوزه نقش پررنگی در تحولات پیش روی جامعه و اقتصاد کشور خواهند داشت.

همچنین در این دیدار، یزدیخواه با درگاه و اپلیکیشن «پرهون» به عنوان یکی از محصولات خدمات‌محور کاراشاب آشنا شد. علی مهرپویا، مدیرعامل کاراشاب در توضیح این محصول گفت: به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های مهم شرکت محترم مخابرات ایران با پرهون به دنبال ایجاد نقش کنترلی و نظارت بر روند حمایت از مصرف‌کننده در زمینه معاملات تلفن ثابت و خطوط رند هستیم. امیدواریم این اپلیکیشن بتواند حاشیه سود دلالی در این بازار را از بین برده و خدمات مورد نظر مردم با ارزانترین و امنترین شیوه در اختیار آنها قرار بگیرد. در پاسخ یزدیخواه با اشاره به گستره دامنه خدمات کاراشاب، آن را تحولی مهم در این بخش از مخابرات کشور دانست.

تا سه‌شنبه پنجم دیماه میتوانید با مراجعه به سالن 7 نمایشگاه بین المللی تهران از غرفه کاراشاب بازدید کرده و از نزدیک با تازه ترین محصولات این برند آشنا شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *