خدمات کاراشاب

اخبار IVR

یکی از محصولات قابل ارائه بر روی پلتفرم IVR ، سرویس های قدیمی  هوشمند IN میباشد که دارای مشکلات و محدودیتهای زیر بوده که درسرویس IVR برطرف گردیده است :

  • عدم استفاده بهینه از سیسستم های پشتیبان در سرویس های IN ، ازجمله CRM بگونه ای که این سامانه با دیگر سامانه های بخش فنی ارتباط نداشته و فقط جهت ثبت درخواست سرویس مشتری بوده است .
  • یکی از موضوعات مهم و مورد انتظار استفاده کنندگان تخصیص اعتبار برای مشتریان خوش حساب بوده بگونه ای که در طول مدت استفاده از سرویس به دلیل عدم پرداخت صورتحساب ،سرویس مشترک قطع نشود که خود باعث نارضایتی استفاده کنندگان از این سرویس را بدنبال دارد،لذا شرکت کاراشاب به منظور تخصیص اعتبار و رضایت مشتریان این سرویس ، راه اندازی ماژول خوش حسابی برای سرویس های IVR رادر دستور کار خود داشته تا امکان حل بخش بزرگی از مشکلات مطروحه میسر گردد.بدیهی است با راه اندازی ماژول مذکور این اطمینان به استفاده کنندگان از سرویس IVR داده خواهد شد که هزینه محاسبه شده در صورتحساب مشتری به همان میزان درخواست اعتبار و استفاده از سرویس بوده است .
  • با بررسی بعمل آمده از عملکرد سرویس های IN در گذشته مشخص گردید، عمده ترین نارضایتی استفاده کنندگان این سرویس ، عدم اطلاع از تعرفه مربوطه و اطمینان از استفاده سرویس توسط مالک خط تلفن بوده است ، بگونه ای که این ابهام برای مشترک ایجاد شده است که هزینه درج شده در صورتحساب ، مورد درخواست و استفاده ایشان نبوده و در بعضی از مواقع که تلفن در اختیار سایر استفاده کنندگان از جمله مستاجرین بوده است ، مشکلات عدیده ای را ایجاد نموده است ، برای رفع این مشکلات در سرویس های جدید IVR علاوه بر امکان احراز هویت ، تائید ثبت درخواست استفاده از سرویس نیز برای مالک مهیا خواهد شد و انتظار میرود سطح امنیت سرویس IVR برای استفاده کنندگان افزایش پیدا نماید.
  • سرویس های IN دارای پنل یا داشبورد کاربری نبوده و شرکت کاراشاب در تلاش است با راه اندازی سرویس های جدید IVR ، اقدام به ساماندهی و ایجادشفافیت با ارائه داشبورد به تامین کنندگان و استفاده کنندگان از محتوی این سرویس نماید بصورتیکه هر دوگروه بتوانند از جزئیات سرویس های ارائه و استفاده شده مطلع گردند.

یکی دیگر از مشکلات عمده در سامانه ارائه سرویس هوشمندIN ، عدم اطلاع استفاده کننده از محتوای سرویس های قابل ارائه ، ازجمله : تعرفه های سرویس ها براساس مدل های ارائه سرویس ، شرایط درخواست ، عدم اعلام تائیدیه درخواست از مشتری ، مدل و نحوه محاسبه هزینه سرویس و عدم امکان ارائه سرویس براساس موقعیت جغرافیایی محل سکونت استفاده کننده از سرویس بوده است که در سرویس های جدید مبتنی بر IVR بسیاری از این نیازمندیهای مشتریان اجابت گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *